Springfield Armory Forums banner

Schroeven voor Slim Line Lok Grips op een SA-35....

196 views 4 replies 3 participants last post by  AxV  
#1 ·
Voordat ik iets verpest. Is het als mijn 1911s? Heb ik kortere schroeven nodig? Of zullen de originele schroeven van de originele grips werken op een set Lok Grip Thin Bogies?

#2 ·
Welkom op het forum Doctorlock. Goed om je aan boord te hebben. Ik heb geen SA-35, dus ik heb geen echte ervaring met het veranderen van grips erop. Vaak worden kortere, of de juiste, schroeven meegeleverd met een set grips als dat nodig is. Als dat niet zo is, zou ik proberen de standaard schroeven te gebruiken en ze gewoon langzaam aan te draaien en te kijken of ze helemaal naar binnen gaan en de grips vastzetten zonder weerstand te ondervinden. Als je iets voelt dat niet klopt tijdens het proces, draai ze dan gewoon terug en verkrijg kortere schroeven.

#5 ·
Voordat ik iets verpest. Is het net als mijn 1911s? Heb ik kortere schroeven nodig? Of werken de originele schroeven van de originele grips op een set Lok Grip Thin Bogies?
Toen ik de LOK "swell" grip panels kocht, kocht ik tegelijkertijd een set torx schroeven en een set van de kleine O-ring kussens. Zoek op Amazon naar "Cool Hand Customized Screws for Browning Hi Power." Ze werden verkocht voor ongeveer $12.

Ik hou van de O-ringen omdat ze stevig kunnen worden aangedraaid zonder het gevaar dat de grip panels barsten. Ik hou van de torx schroeven omdat de driver (een T10 L-sleutel wordt meegeleverd) waarschijnlijk niet uitglijdt en de grip panels krast.